پوستر طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن كریم رونمایی شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا حجت الاسلام و المسلمین 'علی محمدی' روز چهارشنبه در نشست خبری طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن كریم و برنامه های ماه مبارك رمضان گفت: سازمان اوقاف در راستای اجرای سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 تا 15 میلیون حافظ قرآن، وظیفه خود می داند كه بخشی از این طرح را به عهده بگیرد.

وی با بیان این كه برای اجرای طرح تربیت حافظان و قاریان یك ستاد راهبردی و نظارتی در تهران و استان ها تشكیل شده، افزود: بر اساس این طرح در مدت چهار سال یك میلیون حافظ و قاری قرآن تربیت خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: مرحله ثبت نام این طرح از 21تیر در سراسر كشور آغاز شده و كلاس های این طرح از ابتدای ماه مبارك رمضان شروع خواهد شد.

وی با بیان اینكه تاكنون 50 هزار نفر در این طرح ثبت نام كرده اند، اضافه كرد: طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن كریم در هزار و 600 بقعه متبركه و 291 شهرستان اجرا خواهد شد.

محمدی گفت: این كلاس ها در 2 بخش خواهران و برادران و هر كدام در سه مقطع سنی هفت تا 12، 13 تا 18 و سنین 19 سال به بالا برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: برای تربیت مربی و استاد و همچنین تهیه محتوای كلاس ها، مركزی در قم با حضور اساتید برجسته حفظ تاسیس شده و از اساتید جامعه القرآن و حافظان برتر مسابقات حفظ در این كلاس های استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام 'سیدمحمد موسوی' مشاور معاون فرهنگی سازمان اوقاف نیز در این نشست خبری گفت: پایان اولین دوره این طرح اسفند سال جاری خواهد بود و به كسانی كه با موفقیت دوره اول را طی كنند، گواهی رسمی اعطا خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به امام زادگان و بقاع متبركه و همچنین اداره های اوقاف و امور خیریه سراسر كشور مراجعه كنند.

در پایان این نشست خبری پوستر طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن كریم توسط سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه رونمایی شد.

فراهنگ**1003**1588





:: برچسب‌ها: سیاه , عکاسی , زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: